30/4- Valborg

  2013-04-30 / 12:32:38 / Vardag / 0 KOMMENTARER
Matkoma & Osminkat dagen till ära. Valborg idag och jag tänker tillbaka på den tiden när man tog den här kvällen på största allvar. Fixade sig i timmar för att sedan supa sig aspackad. Riktigt så blir det nog inte i år. Kommer tillbringa min valborg på jobbet 2-7. Sen får vi se vad som händer efter det. Hoppas ni får en trevlig valborg och ta det lugnt med alkoholen! :*

29/4

  2013-04-29 / 14:17:00 / / 0 KOMMENTARER
 
Hallå! Är redo för lite jobb. Fortfarande väldigt trött efter helgen men det ska nog gå funka ändå. Är ju trots allt ledig på onsdag (om vi har tur). Skulle inte sitta helt fel att slippa jobba 5-9 imorgon men bäst att inte hoppas på för mycket! Smell you later!

STUDENTFESTEN

  2013-04-29 / 12:44:00 / / 0 KOMMENTARER
 
Ni som inte har sett den, se den! :)

HELGENS LÅT!

  2013-04-28 / 23:05:00 / / 0 KOMMENTARER

HELGEN I BILDER

  2013-04-28 / 16:42:00 / / 0 KOMMENTARER
1. Två blekfisar. 2. Efter några öl är det visst okej att bli fotad. 3. Världens godaste oxfilé. 4. Rabarberpaj med vaniljsås ♥ 5. Fina farmor. 6. Biopopcorn, godaste. 7. Trött kissebebis. 8. Min första tatto, supernöjd! 

Fredag: Efter någon cider och lite vin blev det att åka till klocket och dricka sig lite till med Antonio o hans vänner. Har man börjat dricka så kan man lika gärna fortsätta. Eller? Vi hamna på cw i alla fall och sen har jag ganska mycket minnesluckor. Slutar aldrig att förvånas av mig själv... ;)
 
Lördag: Åkte hem tidigt med bussen för att hinna hem och göra mig i ordning. Mådde illa och var jättehungrig på samma gång så trodde jag skulle svimma och ramla ihop där ett tag. Vid två var hela släkten samlad och framme på Löfstad där vi åt middag för att farmor/mormor fyllt 75. Godaste maten jag har ätit på länge så tummen upp för det. 
 
Direkt efter det åkte jag till Vilbergen och var med Sofie en stund innan vi skulle in till stan för lite biomys. Därefter gick vi till Tobbe och var med honom och Abbe innan dom skulle till Puls. Var tänkt att vi också skulle med ut men efter min knasfylla så kändes det bra med bara chill. Blev sjukt sugen på max så gick dit och gjorde en beställning. Inte något roligt beroende jag har skaffat mig. Traskade sedan hem till min pojk och somnade bredvid honom och kissen.
 
Har hunnit med mycket den här helgen och det känns i kroppen kan jag lova men såklart med ett leénde på läpparna! Ska ta mig en powernap nu och sen hoppa in i en dusch. Dags att bli människa igen! 

NEW IN

  2013-04-26 / 11:53:00 / / 0 KOMMENTARER
 
Älskar effektiva dagar. Igår var en sån dag. Och det bästa av allt är att det känns i både benen och rumpan idag. Gött! Trängdes på bikbok-rean som resten av alla tjejer i norrköping. Brukar oftast inte hitta något vid såna tillfällen utan mest störa mig på alla galningar men fick med mig shortsen o koftan i alla fall. 50% tackar man ju inte nej till!

IT'S A BAD DAY, NOT A BAD LIFE

  2013-04-24 / 14:54:00 / / 0 KOMMENTARER
 
Vet inte varför jag alltid lyckas. Har glömt min mobilladdare någonstans på jobbet så min telefon är död och jag får inte tag i någon och ingen får tag i mig. Great! Men trots att jag inte har sovit och inte är på världens bästa humör så ska jag ta tag i mig själv och gå till jobbet. Man kan ju inte lägga sig ner o dö bara för att det är en dålig dag eller hur ? :)

NY DAG, NYA TAG

  2013-04-23 / 11:41:00 / / 0 KOMMENTARER
 
Som rubriken lyder: ny dag nya tag. Ska in till stan och träffa Sofie om ett stund. Vi ska sola och luncha innan jag ska iväg o jobba. Skönt med en lite vardagsbreak mitt i veckan ibland, blir ju lite segt att bara sitta hemma o vänta på att tiden ska gå hela tiden.

SNOOZA

  2013-04-22 / 15:27:13 / / 0 KOMMENTARER
Lyckades snooza två gånger imorse så idag lär ni inte höra så mycket från mig. Ska till jobbet snart och lägga all min energi där. Puss på er!

PANTENE

  2013-04-21 / 14:07:00 / / 0 KOMMENTARER
Nu har jag precis testat den här inpackningen. Har slarvat jättemycket med inpackning på senaste tiden men jag har aldrig hittat något bra märke som funkar till mitt tjocka långa hår. Upplever alltid att håret blir jättefettigt och tungt efter bara någon dag och tro mig jag har testat alla möjliga märken och varianter. Tyvärr blev jag inte alls imponerad av den här heller men tänker inte döma helt och hållet efter första försöket så ska ge den lite tid. 

BUTT WORKOUT

  2013-04-21 / 12:42:08 / / 0 KOMMENTARER
Ibland lönar det sig att leta sig fram på youtube. Hittade den här tjejen som visar enkla lätta övningar som man kan göra hemma. Skitbra om man som jag är lite för snål för att skaffa gymkort (just nu iaf) och inte har tränat på ett bra tag. Dom här två är för rumpan. Nu ska min lilla rumpa bli fast igen! :)

20/4

  2013-04-20 / 18:38:53 / / 0 KOMMENTARER
Jaha mina vänner inte ofta ni får se bilder när jag visar rälsen så tänkte vem bryr sig här har ni. Hoppas den är borta innan jag fyller vuxet. På tal om det så ska jag börja traska iväg till Emmi nu som fyllde 20 förra veckan. Ha en superbra lördag! :*
 
 

SKJORTIS

  2013-04-19 / 11:05:00 / / 0 KOMMENTARER
Belönade mig själv igår eftersom jag har jobbat så bra dom två senaste dagarna. Har varit sugen på den här godbiten ett tag och såklart fanns det bara en kvar i min storlek (standardtur som alltid) så jag hade inget val där liksom. Riktigt fin på! 
 
Hade tänkt fota lite till den nya headern idag men hittar inte laddaren till kameran så det får vänta ett tag till. Ska fortsätta lata mig en stund till och sen ta tag i den här dagen!

LOVE LIFE!

  2013-04-18 / 23:17:00 / / 0 KOMMENTARER
 
 Gick superbra på jobbet ikväll! Och imorgon är det äntligen fredag och då är jag ledig hur underbart bra är inte det? Känner att jag har mer ork i kroppen nu än om man jämför för någon vecka sen. Och den största anledningen till det är att jag har börjat röra på mig igen. Tänker såklart fortsätta med det så får vi se vart jag hamnar sen. Kanske på ett gym eller upp på hästryggen igen. Mest taggad på hästryggen faktiskt. Puss och godnatt från en glad tjej! 

TORSDAG

  2013-04-18 / 11:33:56 / / 0 KOMMENTARER
Ska om någon timme eller två röra mig in till stan och träffa Johanna innan vi traskar vidare till jobbet. Blir en runda på stan och kanske en fika om vi hinner det. Vi beställde sol och värme tills idag så jag undrar lite vad som har gått snett? Aja hoppas på en bra dag trots vädret! :)

VÄRT ETT FÖRSÖK?

  2013-04-16 / 23:19:12 / / 1 KOMMENTARER
Någon som testat den här produktserien? Har bara hört bra saker så funderar på att testa. Den ska ju dessutom lukta riktigt gott och det är ju alltid ett + i kanten! :)

BORING

  2013-04-16 / 14:47:51 / / 0 KOMMENTARER
Bara jag som vill sova bort dom här regniga dagarna? Blir så trött o otaggad. Tog mig i alla fall i kragen o gick en sväng förut. Skönt! Nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan åka till jobbet så jag får åka hem igen. Ungefär så ser alla mina vardagar ut. Trist! Söka ett till deltidsjobb, utbildning och leta medryttarhäst vore kanske en bra idé? 

SKALDJURSOPPA ♥

  2013-04-15 / 14:15:11 / / 1 KOMMENTARER
Tryckt i mig alldeles för mycket skräpmat senaste tiden. Helgerna ska vi inte prata om. Efter krogen --->MAX. Så börjar veckan med soppa. Skaldjur med rotfukter mums. Tummen upp!
 

SO TIRED

  2013-04-14 / 23:56:47 / / 0 KOMMENTARER
Dämpar söndagsångesten med lite mys såhär på söndagskvällen. Hade egentligen inte tänkt göra nånting den här helgen, bara ta det lugnt i princip. Men som alltid så blir det inte riktigt som jag har tänkt. Har både skrattat och tjutit dom här dagarna så nu är jag helt slutkörd i både huvud och kropp. Så vetskapen om att man kan ligga o dra sig imorgon bitti är inte helt fel! :) Godnatt från mig! 

THE WORLDS GREATEST

  2013-04-14 / 22:47:00 / / 0 KOMMENTARER

Passade på att gå förbi och mysa lite med min lilla plutt förut idag. 
 

LÖRDAG/ SÖNDAG

  2013-04-14 / 13:18:41 / / 0 KOMMENTARER
 
Lördagkvällen spenderades på snap inn bar. Ett trevligt litet ställe med goda och billiga drinkar! Man tröttnar ju väldigt snabbt på att dansa runt på puls hela tiden. Variation is good! Blir nog fler besök dit, hoppas jag :) Och idag är det söndag. Rensa i rummet, ut o röra på sig i solen och mysa sönder står på schemat!

  2013-04-11 / 15:03:00 / / 0 KOMMENTARER
 

NEW BABY

  2013-04-11 / 12:50:25 / / 0 KOMMENTARER
 Den här puddingen fick hänga med mig hem igår tillsammans med lite andra små saker. Måste nog sätta köp förbud ett tag framöver, börjar bli knökfullt i garderoben. Måste till IKEA!!!! Annars har det varit en pissvecka för mig. Levererat dåligt på jobbet, inte ställt om mig till sommartid, mens och så snö på det också. Tänkte att det inte var något intressant att läsa om så det är därför jag har varit lite frånvarande :) Men tummen upp för imorgon är det helg. Nu: fräscha till sig och göra sig iordning för jobb 5-9. 

HEJ

  2013-04-08 / 12:24:53 / / 0 KOMMENTARER
 
Så. Nu har jag bestämt mig för att ge blogg.se en sista chans. Håller på och fixar med designen som ni ser. Har bara lite småfix och en header kvar sen är jag redo! Hoppas ni är med mig den här gången också. Ser att jag har en trogen läsare som läser den här bloggen regelbundet, haha. Massa kärlek till dig! :) Nu kallar verkligheten på mig! Pussar.