WHY SO SERIOUS ?

  2012-05-31 / 22:15:36 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER
4 dagar kvar...helt sjukt!

KAN INTE NÅN TA MED MIG UT I KVÄLL, JAG VILL UT I KVÄLL

  2012-05-31 / 21:40:02 / I ÖRONEN / 0 KOMMENTARER
Dåliga låtar blir bra efter ett tag. Tack Tyra ;)

Vad som händer just nu

  2012-05-29 / 22:42:20 / VARDAGSBETRAKTELSER / 0 KOMMENTARER
Mina dagar består bara av skola och plugg men är snart klar med allt, så plugget lär jag nog slippa om någon dag eller två. Nice! Har känt mig väldigt stressad den senaste tiden och det beror mest på att har ingen aning om hur mitt liv kommer ser ut om några veckor och dessutom känner jag att jag inte vet vart jag har mina närmaste. Känns jävligt tråkigt men finns inte så mycket att göra åt saken. Jag vet vem jag är och vem jag inte är. Gör allt jag kan och mitt bästa för att allt ska vara bra, mycket mer än så kan jag inte göra. Har i alla fall studentveckan att tagga och se fram emot. Ska göra det till min bästa vecka ever! Det händer bara en gång i livet, så den tar man vara på! Folk kommer nog skratta åt mig för jag är en jävel på att skämma ut mig och andra när jag har alkohol i kroppen. Clownen nr 1! Något som kommer bli jävligt intressant är ju hur 3 tjejer kommer att stå ut att bo med varandra under det här kalaset? Det återstår att se ;) Ha det bra så länge!

Mamma ♥

  2012-05-27 / 18:48:22 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER
Grattis på morsdag!

Dressyr

  2012-05-27 / 18:33:00 / MINA BILDER / 0 KOMMENTARER


DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL

  2012-05-23 / 20:31:43 / VARDAGSBETRAKTELSER / 0 KOMMENTARER

Sorry att jag är off, men det finns lite viktigare saker att prioritera just nu. Lägger all min vakna tid till skolan. Jag lever i alla fall. Har varit en stressig och lång dag så tog ett brake nu på kvällen och gick ner och fotade lite i hagen. Har lite till att ta tag i innan jag får min efterlängtade skönhetssömn. Ja det syns tydligen att man inte sover ordentligt, haha. Så jag återkommer när det är lite mer ordning helt enkelt :)

KABOOOOOOM!

  2012-05-20 / 21:05:54 / WEEKEND / 1 KOMMENTARER

CHOOSE ME OR LOOSE ME

  2012-05-20 / 10:26:43 / WEEKEND / 0 KOMMENTARER

Blev en lugn kväll igår. Vi kollade på "The Vow" och gjorde en spellista till studenten. Emmi och jag ska ju bo med Julia i Philips och hennes lägenhet under studentveckan. Halleluja säger jag bara ! Slippa alla bussar hit och dit.
Ska sätta lite fart nu, ska ner och kolla på tävlingarna med mamma.

DET KAN TA SLUT IMORGON

  2012-05-19 / 17:27:25 / WEEKEND / 0 KOMMENTARER
Håller på att fixar mig lite grann, ska in till stan en sväng ikväll. Ska till Julia och chilla lite.
Får se om vi dricker lite eller om vi skippar det. Hoppas ni får en trevlig lördag! :)

WAIT AND SEE BABY.

  2012-05-18 / 21:53:14 / WEEKEND / 0 KOMMENTARER
Är hemma hos pappa nu och har det göttans. Ska bara vara här tills på måndag så det blev inte lika mycket packning som det brukar bli annars. Var nere och tittade till hästarna i sommarhagen med mamma förut, goa varelser det där. Dem kan inte prata, men dem lyssnar. Bättre att va kär i en häst, hum. Imorgon blir det inget va-hemma-och-tycka-synd-om-sig-själv-dag i alla fall. Behöver lite energi så man kan ta tag i allt så vi får väl se vad vi hittar på för skojsigt. Kan knappt hålla ögonen öppna så vi får höras imorgon!

!

  2012-05-18 / 09:47:16 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER

MORGONTRÖTT !

  2012-05-18 / 08:16:36 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER
Vaknade klockan 6 och kunde inte somna om. Inte så konstigt när grannarnas äckliga ungar står och tjuter i trappuppgången som är vägg i vägg med mitt rum. Hoppas verkligen att dem blir vräkta snart. Inte meningen att man ska behöva flytta för att vissa idioter inte vet vad respekt är! På nätterna vill jag sova, inte vara vaken om nätterna för att folk springer i trappan, dunkar as hög musik utanför fönstret, skräpar ner och bjuder in massa skumma typer här på natten. Skulle kunna rabbla upp tusen grejer till. Fega är dem också som inte ens vågar möta ens blick i trappan. Men det kanske man inte vågar när man är hatad av sina grannar ! :) Aja slipper väl snart det ändå. Mamma jagar lägenhet i stan nu så det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att man slipper den här hålan inom kort. Nu ska jag hoppa in i en dusch och fräscha till mig och inte gräva ner mig i andras dåliga beteende.
Take Care!

DET VÄRSTA DU KAN GÖRA ÄR ATT TA MIG FÖR GIVET

  2012-05-17 / 22:25:48 / VARDAGSBETRAKTELSER / 0 KOMMENTARER
Emmi gick för en stund sen, vi har promenerat, glott på film och tjattrat. Känner mig lite smått stressad nu innan studenten. Allt ska bli klart i skolan, fixa allt innan studenten, veta vad som händer efter studenten och tusen miljoner andra saker! Gaah! Känner mig lite såhär just nu:
Blir nog ingen uppdatering imorgon, så ni vet.

IF YOU WANT SOMETHING THAT YOU'VE NEVER HAD, YOU NEED TO DO SOMETHING YOU'VE NEVER DONE.

  2012-05-16 / 17:56:22 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER


I'M BACK

  2012-05-15 / 17:28:57 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT / 0 KOMMENTARER
Har suttit och kollat igenom den här bloggen nu i några timmar och det fick mig att inse att det här känns mer som hemma. Ser att det är några av er som tittar in här dagligen så det är väl något speciellt med den här bloggen trots allt. Borta bra men hemma bäst! :)