THE ONLY GUY THAT DESERVES YOU IS THE ONE THAT THINKS HE DOESN'T

  2011-12-30 / 19:02:19 / / 0 KOMMENTARER
Fick ett oväntat samtal av en saknad vän förut, vi har säkert inte pratat med varandra på två år så nu vart jag glad!
Ska äta lite nu och sedan softa i soffan med massa gott, det var också ett tag sen så det ser jag fram emot.

NEW YEAR

  2011-12-30 / 15:07:26 / / 0 KOMMENTARER
Nyår imorgon och jag måste nog göra folk besvikna. Det känns bara fel så jag vill inte fira det i år. Förstår inte varför folk ska göra det till värsta grejen. Man festar med sina vänner och smäller lite raketer vid tolv, säger gott nytt år och sen är det över. Just det nu glömde jag...nyårskyssen det är en superviktig detalj, den måste man ha!
Jag kan fira det om jag vill men jag har bara en extremt dålig känsla i magen. Och dessutom vet jag att inget kommer slå förra året, avslutet på 2010 var underbart och det kommer aldrig tillbaka, hur mycket jag än vill.
Här är lite bra nyårs önskningar:

NYTT

  2011-12-30 / 00:07:00 / / 0 KOMMENTARER

ALL I WANT TO DO IS TO BE WITH YOU

  2011-12-29 / 19:02:16 / / 0 KOMMENTARER
NU: vila upp min trasiga kropp.

NÅGRA AV KLAPPARNA.

  2011-12-26 / 20:35:15 / / 0 KOMMENTARER

+ Pengar
+ Bio biljett
+ Kamerastativ
+ Smink
+ Parfym
+ En kurs i hur man färgar ögonbryn och ögonfransar & produkter så jag kan göra det hemma sen.

VAD DET HANDLAR OM

  2011-12-26 / 13:54:27 / / 0 KOMMENTARER
Det handlar inte om att få vem man vill, det handlar om att få den man vill ha.
Det handlar inte om att vara med människor, det handlar om att vara med just den människan.
Det handlar inte om att kunna gå hem med vilken snygging som helst en lördagnatt, det handlar om att gå hem med honom.
Det handlar inte om att vara omringad av folk, det handlar om att vara omringad av dom eller den som älskar dig.
Det handlar om skrattanfall och vackra händer.

CONFUSED

  2011-12-26 / 12:27:41 / / 0 KOMMENTARER
Vet inte vad jag ska säga om gårdagen, hade kul med min underbara Emmi i alla fall. Sen att en människa som vi inte ens känner fick för sig att leka pappa det är en annan historia. Ska hoppa in i duschen snart och sen iväg och fira jul med min bror, pappa och farmor. Vi hörs kanske lite senare.

ÖNSKAR ATT DU VAR HÄR, HÄR HOS MIG.

  2011-12-23 / 21:59:55 / / 0 KOMMENTARER
Nu kan man äntligen chilla ner lite, eller ett tag i alla fall. Imorgon drar jag härifrån och det ska bli så himla skönt! Dock har jag en känsla av att jag kommer vara helt död efter den här helgen, undra varför...

Julafton: Fira jul hos mormor och morfar, samt kusinerna på mammas sida. Övernattar också!
Juldagen: Åka hem, vila upp mig inför kvällen, en liten utgång.
Annandagen: Fira jul med pappa & farmor.
Nae nu ska jag fortsätta glo på sagan om ringen som man har sett sisodär en miljon gånger, kram på er!

DONE!

  2011-12-23 / 19:33:34 / / 0 KOMMENTARER

TORSDAG.

  2011-12-22 / 23:05:15 / / 0 KOMMENTARER
Hunnit med en hel del idag. Som att slå in julklappar och städa. Fick även ett panikryck på mitt hår som bara blir fulare och fulare för varje dag, så jag slängde i en toning. Fick bort utväxten och allt rosa...men det vart alldeles för ljust! Blir frisören nästa gång, haha.
Är riktigt trött nu så ska krypa ner och sova snart. Tror det behövs om man ska orka med helgen som är fullbokad.

...

  2011-12-21 / 22:00:10 / / 0 KOMMENTARER
Sometimes I get jealous thinking that someone could make you happier than I could. I guess it's my insecurities acting up. Beacuse i know i'm not the prettiest, smartest or most fun and exciting. But I do know that no matter how hard and long you look:
You'll never find somebody that loves you like i do.



ALL I WANT FOR CHRISTMAS, IS YOU.

  2011-12-20 / 23:38:29 / / 0 KOMMENTARER
Ledsen att det är ganska dött här...antingen händer det massor eller ingenting just nu. Har helst velat ligga kvar i sängen den här veckan, men nu är skolan över för det här terminen och jag dör av lycka! Har även hunnit med att inhandla den sista julklappen som uppskattades av min lilla Emmi, som jag förövrigt umgås med 24 timmar om dygnet nästan. Det är nice och snart är det julafton, shit vad tiden går fort!



HAIR.

  2011-12-20 / 20:51:27 / / 0 KOMMENTARER
Tänk om man hade varit en smart 14 åring och inte bestämt sig för att bleka sönder sitt hår tusen miljoner gånger, då kanske jag hade haft mitt egna långa fina hår nu. Det är tur att jag ändå har så pass bra kvalité på det annars hade jag nog varit flintis vid det här laget.
Jag var verkligen färgblind! Här var det som vitast:
Just nu är mitt hår i behov av klippning framför allt, men också en förändring i färg. Och det blir nog något i den här stilen:

SISTA PRAKTIKDAGEN!

  2011-12-18 / 22:11:59 / / 1 KOMMENTARER
Hade min sista dag på modellfabriken idag, känns surt. Men det ska bli skönt att vända tillbaka dygnet och veckan, hade dock ingen aning om att jag borde göra det redan ikväll. Imorgon är friheten slut! Ska vara i skolan klockan 9 imorgon. Hur konstigt känns inte det ? Bara att bita ihop antar jag :)

I just want you to know who i am.

BÄST!

  2011-12-18 / 21:31:54 / / 0 KOMMENTARER

BLÅ KAVAJ

  2011-12-17 / 19:55:25 / / 0 KOMMENTARER
Fick den här i julklapp av min underbara Emmi! Älskar den snygga blå färgen!

THE DRUNK MIND SPEAKS THE SOBER HEART.

  2011-12-17 / 18:27:32 / / 0 KOMMENTARER
Emmi och jag kom hem klockan 6 i morse genomfrusna. Det blev inte så jättemycket sömn för min del eftersom jag skulle vara på praktiken vid 11. Som tur var så har det varit jättelugnt hela dagen, jättemånga avbokningar.
Ska iväg och handla lite nu och sen hoppa in i en varm dusch, så vi hörs lite senare.

NATTI NATTI

  2011-12-15 / 23:53:15 / / 6 KOMMENTARER
Då var man något mättare, lite rikare och en aning tröttare. Börjar inte förens halv två imorgon, härligt! Det är alltså min sista praktikhelg och det känns faktiskt sorligt. Känns som man precis har kommit in i alla rutiner och lärt känna alla människor! Men man kan inte alltid få som man vill. Godnatt! :)


POLLETTEN HAR TRILLAT NER, MEN ÅT HELVETE FÖRSENT !

  2011-12-15 / 17:37:26 / / 4 KOMMENTARER
Fick ett sms av min fina vän som är på andra sidan jorden och gottar sig. Vill också ta mitt pick och pack o fly från allt här hemma.
Ska snart äta och städa lite, sen kommer farmor vid sju. Hon har inte hunnit uppvakta mig sen jag fyllde 18 så vi tar det idag istället. Bättre sent än aldrig som man säger.

LOVE

ONCE THEY STOP TALKING TO YOU, THEY START TALKING ABOUT YOU.

  2011-12-14 / 16:53:34 / / 4 KOMMENTARER

NU: FETT, SOCKER & TWILIGHT.

  2011-12-13 / 20:47:34 / / 3 KOMMENTARER

YOU THINK YOU WANT TO DIE BUT IN REALITY YOU JUST WANT TO BE SAVED.

  2011-12-13 / 19:02:19 / / 0 KOMMENTARER
Gud vilken härlig start på dagen det blev. Grannarnas ungar har stått och gapat o skrikit utanför mitt fönster hela morgonen, kan inte sätta ord på hur irriterande det är! Dagen har inte vart mycket bättre den heller. Tog ut min ilska på disken förut så nu känns det lite bättre iaf ;)

DÖR LITE HALVT.

  2011-12-13 / 14:20:02 / / 2 KOMMENTARER

ÅTERFUKTA TORRT HÅR:

  2011-12-12 / 20:45:30 / / 0 KOMMENTARER
Mosa två avocados i en skål och applicera i håret. Låt sitta i 10 minuter och tvätta sedan håret.

BOMBEN :)

  2011-12-12 / 13:53:01 / / 0 KOMMENTARER


THE SCARIEST THING ABOUT DISTANCE IS THAT YOU DON'T KNOW IF THEY MISS YOU OR FORGET YOU.

  2011-12-12 / 00:39:19 / / 1 KOMMENTARER
Vid det här laget borde jag egentligen sova eller i alla fall försöka, men vid det här laget vet jag att det inte kommer bli någon sömn på ett par timmar. Så istället sitter jag på weheartit och sparar hundratals citat eller qoutes som dem heter på engelska. Dem är bara klockrena och när man hittar nått som någon annan har skrivit som stämmer in på en själv eller en situation, då känns det lite bättre. Kommer kanske släppa en bomb med några av dem imorgon om jag hinner.

Mamma tog ledigt imorgon så vi ska iväg och handla julklappar och kolla om lager 157 är nått att ha eller inte. Och så måste jag betala studentmössan. Alltid ute i sista sekunden, sån är jag.
Nu har jag varit stark tillräckligt länge.

SÖNDAG

  2011-12-11 / 20:55:37 / / 0 KOMMENTARER
Kom precis ut ur duschen, så jävla underbart! Det har varit mycket kunder på praktiken, många småbarnsfamiljer så man har känt av stressen hela helgen. Käkade lite lunch med emmi lördas och jag fick tag i en julklapp, sedan drog vi på spontan bio. Breaking Down, blev lite besviken faktiskt så man får hoppas att andra delen är bättre.
NU: standard söndag med lite beck.

BRILLIANT SMILE

  2011-12-09 / 20:08:43 / / 1 KOMMENTARER
Inte varje dag man får lite lyxtandkräm, hoppas den funkar nu också.

IT'S CLEAR TO ME THE LIES YOU USE, THE ONES THAT KILL ME AIN'T HURTING YOU.

  2011-12-09 / 13:54:00 / / 0 KOMMENTARER
Och vart är den såkallade stormen? Inte här i alla fall ! Ska snart dra mig mot praktiken som vanligt och ikväll blir det nog lugnt för min del, vi hörs lite senare.



LOVE

I'M DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS.

  2011-12-08 / 22:01:02 / / 2 KOMMENTARER
Jag är inget fan av vinter. Man fryser konstant, måste ha fula vinterjackor, det är hur lätt som helst att ramla för det är halt överallt och man blir allmänt deprimerad. Snö är fint och mysigt så länge man slipper få det på sig och jag gillar julen. Brukade gilla nyår men det här året vill jag bara sova bort den dan, kvällen och natten. Inte alls pepp!
Vinter i allmänhet var roligare när man var liten, men jag fick lust att slänga ihop ett kollage med massa julbilder framför allt. Drömjulen skulle va när allt går i vitt och silver, så fint!
LOVE

I CAN'T DO THIS

  2011-12-08 / 13:26:36 / / 1 KOMMENTARER
Har precis fotat lite. Lite ovanliga bilder än annars, inget jag är van vid vi får se om jag lägger upp fler eller inte. Nu måste jag i alla fall få på mig lite kläder och äta. Det blir stan en sväng idag och leta fler julklappar och efter det vidare på julpyntning/julfest. Så vi hörs lite senare. LOVE


VI ÄR FÖR CHARMIGA.

  2011-12-07 / 21:14:18 / / 0 KOMMENTARER
Se där, ännu fler bilder från i fredas.

JAG LIGGER KVAR HÄR SÅ BLIR NOG ALLTING BRA.

  2011-12-07 / 20:55:16 / / 0 KOMMENTARER
Tog precis en dusch och väntar på ett samtal från min fru, men hon har förmodligen glömt mig som vanligt. Har varit en sån där seg dag igen och då längtar man efter att ha en stressig dag med massor att göra.
Det får jag imorgon, nice.


KOM HEM

  2011-12-07 / 18:50:09 / / 0 KOMMENTARER

Tisdag!

  2011-12-06 / 23:23:26 / / 0 KOMMENTARER
Hej! Jag är död men det är skönt att kunna säga att 2 av 4 julklappar är avklarade än så länge, tänkte fixa resten på torsdag om jag hinner. Var även hos sofie i några timmar och färgade hennes utväxt. Skitungen åker till Thailand snart, inte okej.



Förresten så känner jag att bloggen håller på att dö den med. Ni är ändå en bunt som går in och läser här varje dag. Har ni några förslag på vad ni vill läsa om så bring it on!

Måndag.

  2011-12-05 / 22:34:49 / / 0 KOMMENTARER
Sitter och pysslar lite med naglarna och lyssnar på lite skön musik. Naglar är nog inte min grej när allt kommer omkring. Men när dem äntligen börjar bli långa och fina, varför inte ta hand om dem lite extra?

Fasar inför morgondagen. Har tusen saker jag måste ta tag i som jag egentligen kunde betat av idag, men istället sov jag bort hela dagen. Men jag har ju emmi vid min sida imorgon så det löser sig väl. Hon är så jävla bra ♥


SOM BÄSTA VÄNNER SOM HAR TAGIT DET TILL NÄSTA LEVEL, DÄR VI BARA HOPPADES MEN FICK SE VAD SOM HÄNDE.

  2011-12-04 / 20:46:18 / / 1 KOMMENTARER


SO WHAT WE GET DRUNK.

  2011-12-04 / 19:20:58 / / 0 KOMMENTARER

Det har vart full rulle hela helgen. I fredags vart det lite fest hemma hos julia och phillip med massa härliga människor och sen gick några av oss ut på krogen. Glad att jag är 18 och slapp åka hem! I lördags var mormor och morfar här en sväng och efter det vart det tjejkväll hemma hos sofie. Var helt slut igår kan jag lova och idag var man inte heller på topp när man skulle iväg till praktiken, men det fick gå ändå. Nu ska jag vara snäll och bjuda på tre bilder från i fredas, dock har jag inget minne av att dem togs och dem är lite sådär halvt pinsamma:

 
Höll på och garva ihjäl mig när jag såg den här sista bilden. Ser ut som att jag stolt visar upp mina hängpattar?


What happens next

  2011-12-03 / 12:26:56 / / 0 KOMMENTARER

Med stormande känslor och brustna hjärtan,
bland krossade drömmar och spruckna läppar.
Och allt vi kan göra är gå ut och dansa,
bland sociopater och sjuka tankar.

Utan mening att leva, utan orsak att dö.
Så vi gör någonting som är mitt emellan.
Ett lim och en dröm och en inre längtan,
om att allt ska bli bra och någonting ska hända.



Ingen tror på kärlek.


What kind of girl do you take me for...

  2011-12-01 / 21:28:59 / / 0 KOMMENTARER

Tagit hand om mig själv idag. Ansiktsmask, peeling, hårinpackning you name it! Börjar dessutom sent imorgon så här finns det tid minnsann! Råkade få med mig en påse Maltesers på hemvägen. Usch jag som skulle hålla mig borta från godis mitt i veckan. Men det är så sjukt svårt att komma bort från dåliga vanor när man är ledig hela tiden. Och nu när man känner sig lite krasslig så blir det ännu värre! Tänkte i alla fall sätta igång o röra på mig nästa vecka, det vill säga PW en gång varannan dag. Dels för att få lite rutiner och dels för frisk luft och motionen.

Kommer jag att hålla det? Ingen aning, men jag ska försöka i alla fall.
 

WORD!

  2011-12-01 / 12:33:13 / / 0 KOMMENTARER

Det här är en tjej med mycket vett i skallen!Kolla från 2:50 så förstår ni vad jag menar. Tror inte jag är ensam om att hålla med ?