JAG UTAN DIG ÄR SOM BÅTAR UTAN RODER

  2013-09-01 / 16:13:02 / Vardag /
Åh varför tar mina lediga helger slut så snabbt för? Slow down. I fredags vakna jag tidigt och åkte in till stan för att möta Julia. Hade lite ärenden att göra. Bokade tid för lite klippning och sen förbi banken innan vi mötte Emmi och gick på Titanic utställningen. Så glad att jag la dom pengarna på det. Så bra och sorlig utställning. Ni som inte har gått på den har verkligen missat något. Igår hade vi kräftskiva och fest hos min pojkvän och jag råkade få i mig lite för mycket alkohol. Det märktes extra tydligt på bowlingen! Haha. Jag som brukar va så jäkla bra på det. Ska straxt börja göra mig i ordning inför lite födelsedagsfirande men först ska jag få i mig nått att äta. Dör av hunger!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious