TVÅ BILDER FRÅN IDAG

  2013-05-20 / 23:14:23 / Vardag /
Förälskade mig i lite matriellt (som jag verkligen inte får göra nu) och min goa lunch!
 
Har varit en helt okej måndag för att vara måndag om ni förstår vad jag menar. Har varit effektiv hela dagen. Packat, sökt jobb, umgåtts med Jullan och jobbat. Det gillas och känns lite extra i kroppen såhär innan läggdags. Har en hel del åsikter, tankar och funderingar som jag kommer släppa här på bloggen inom kort. Känns bättre att dela med mig än att ligga klarvaken på natten och fundera över livet. Onödigt när man kan passa på att sova liksom. 
 
Så ja det blir mer uppdatering framöver med andra ord. Känns roligt att blogga igen och det är ju lite av ett beroende som jag aldrig tycks bli av med. Nu ska jag sova och ladda upp inför ännu en effektiv dag. Godnatt! :*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious