TEE

  2013-05-27 / 17:45:20 / Vardag /
Nu har jag bestämt mig för att försöka lära mig att dricka tee och förhoppningsvis börja tycka om det. Hur det blir med kaffe och öl får vi se i framtiden. Jag får grina illa och svälja så länge. Jag vet inte om jag är lite för petig när det kommer till dryck men jag tycker det ska smaka gott och inte bara för att man ska bli pigg eller full. Tee förknippar jag gärna med förkylning så ja ni förstår kanske varför jag har svårt med det. Men nu ger vi det en chans! :)


Sofie

te är ju det bästa som finns ju pluttan! hade ingen aning om att du inte tyckte om det, pröva med lite honung och en sockerbit i också så blir det ännu godare :D!

Svar: Nu vet du det i alla fall! :) Får testa mig fram lite :)
jwinberg.webblogg.se

2013-05-28 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious