PICS FROM RANDOM DAYS

  2013-05-23 / 23:17:16 / Vardag /
Ligger i min varma säng och funderar på livet. Jobbade mitt sista kvällspass ikväll vilket känns riktigt konstigt men jag tänker berätta mer om det när jag vet hur det blir med allt. Magkänslan säger i alla fall att det blir min sista dag på måndag. Men ska inte tänka för mycket på det eländet. Imorgon är det helg och jag är ledig. Då ska jag och Lizz till NHS och kolla på alla fina hopphästar och kvällen kommer spenderas med min älskling som jag har saknat så in i bomben! Oavsett hur det blir för mig nu så kommer jag ha mer tid över för att träffa honom, mina vänner och min familj. Vilket är en väldigt stor lättnad. Både för mig och dom. Så jag antar att om ni läser det här just nu så är ni inte ledsna direkt? Tänkte väl ;) Men mer om det efter helgen då jag förhoppningsvis har fått ett klart och tydligt besked. Och jag har hunnit funder över vad jag själv vill. 
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att sova så sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious