PERFECT DAYS

  2013-05-09 / 20:42:00 / Vardag /
 
Förlåt för min frånvaro dom här soliga dagarna. Har spenderat så mycket tid som möjligt i det fina vädret, köpt första glassen på halvars, jobbat, umgåtts med vänner och myst med min pojke. 
 
Dog när jag fick höra åskan i natt. För er som inte vet så är det en av mina värsta fobier. Fråga mig inte varför men det har varit så enda sen jag var liten. Är lite extra känslig mot eld och saker som smäller. Får gåshud bara av tanken haha. 
 
Blir lite kvalitetstid med mig själv ikväll. Bäst att passa på när man har lite tid över för imorgon lär jag inte ha tid med det. Jobb 4-8. Men med min fina Johanna bredvid mig så lär timmarna gå fort! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious