LITE BILDER FRÅN HELGEN SOM VARIT

  2013-05-26 / 22:50:43 / Vardag /
Fredag: Utnyttjade mina biljetter som jag vann och spenderade min förmiddag på läktaren tillsammans med Emmi då Lizz tyvärr inte kunde ta sig ut hit. Oj nu lät det som jag bor i världens ände, haha. Efter blev det fredagsmys med min pojkis. 
 
Lördag: Klockan ringde alldeles för tidigt och det kändes motigt att gå upp. Ville ligga kvar och mysaaa. Men istället åkte jag till tävlingarna igen men den här gången för att jobba! Hade hand om funktionärsmaten vilket var precis lagom med arbete. Hann smita iväg när Gunde Svahn och Malin Bayard skulle tävla mot varandra. Roligaste jag har sett på länge. Modigt av Gunde och så blev jag fascinerad av Malins runda med otroliga marginaler över hindrena. 
 
På kvällen blev det en spontan middag på China resturangen med Emmi. Sen mötte vi upp Antonio och gick till Munken och sen vidare till vinkällaren. 
 
Söndag: Försov mig (såklart!) dagen efter, men det var det värt! Hann till tävlingarna för en sista jobbdag som gick hur lugnt som helst. Blev ett mindre bra avslut på den här dagen men forfarande kan det inte slå den här helgen! Bara vara med människor som gör en glad, känslan när man får va bland hästar och hästmänniskor och somna bredvid den man älskar. Klå den liksom! 
 
Men nu är jag riktigt trött så blir nog att krypa ner i sängen snart (så ligger man redan där). Godnatt mina underbara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious