Lill-lördag

  2013-05-01 / 18:14:00 / Vardag /
 
Fick bli lite kvalitetstid med mammsen på den lediga dagen. Vi hinner ju knappt ses annars trots att vi bor ihop. Hinner inte träffa någon i veckorna knappt. Gnäll, gnäll. Vi åkte i alla fall en sväng till ingelstad och kollade lite, jag köpte dojorna på inlägget nedanför. Är helt inställd på att det är lördag idag, segt. Det är det i ju för sig (lill-lördag) Men vi är i mitten av veckan vilket betyder att jag ska ta mitt pick och pack och flytta upp till pappsen ikväll.
 
Det är många som inte förstår varför jag fortfarande flyttar mellan mina föräldrar. Men jag kan verkligen inte bara välja att bo hos en av dom. Båda är ju rätt olika så det man inte får ut av att bo hos den ena får man av den andra. Det där lät inte bra men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Ska vila en liten stund. Tror jag har fått lite solfrossa sen tänkte jag ta tag i packningen. Puss så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious