HELT SLUT

  2013-05-12 / 23:04:00 / Vardag /
 
Hej allihopa! Kul att se att ni har klickat er in här under helgen trots att jag inte har uppdaterat något. Jobbade som sagt i fredags 4-8 så min fredagkväll hade redan gått när jag kom hem så det blev bara lite mys framför en film. 

Blev väckt tidigt på lördagsmorgonen av min kära mams! IKEA NU! Kan lova er att jag for upp snabbt som ögat. Har tjatat i flera månader på henne att vi måste åka dit. Hade alldeles för lite plats till mina kläder bland annat. Håller just nu på och sätta ihop och fixa med det jag köpte. Så jag lär nog dela med mig av resultatet snart! :)
 
Följde med mamma till stallet för att hon skulle rida till Coolgrim lite. Även jag fick fightas lite med den gamle gubben. Ser ut som en liten nybörjare men mjukisbyxor och tennisdojjor haha. Kändes fint att sitta på hans rygg igen i alla fall. 

 
Kvällen spenderades med fina vänner och min pojkvän över några drinkar. Men var tvungen att åka hem rätt skapligt eftersom jag skulle jobba dan efter. Men jag höll mig vaken ett bra tag efter det och vänta på min gosis. Så jag har inte sovit många timmar i natt så nu är jag dödstrött! Jobbade 12-3 och ja vad ska man säga! Går så pinsamt dåligt för mig. Aja ingen mening med att grubbla över det. Ska mysa ner mig i sängen till någon film och sen lägga mig skapligt. Upp tidigt imorgon! Godnatt ! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious