Gott & Blandat

  2013-05-05 / 16:17:00 / Vardag /
 
1. Instagram nörd nr1 2. Instagram nörd nr2. 3. Gofika på mimmis! 4. Egofull. 5. Minen som jag har saknat ♥ 6. Uttöjning av min skinnjacka :( 7. Fick fingret! 8. O igen... 9. Lite halvt borta på Manesa. 10. Puss :*
 
Fredag: Körde ett av träningspassen som jag la upp för ett tag sen. Snacka om att man inte är i form. Det var dom längsta 20 minuterna i mitt liv. Har haft sjukaste träningsvärken nu under helgen så något rätt gjorde jag i alla fall! 
Åkte in till stan på eftermiddan och mötte upp Julia och Emmi för en fika och massa babbel. Vi hamna på Mimmis, ett mysigt litet ställe vid Knäppingsborg. Blev en vända på stan också innan det blev hem o göra sig i ordning för kvällen. Gick till trädgårn och Manesa med härligt folk! 
 
Lördag: Vaknade upp bredvid min sömntuta. Låg och drog oss ett bra tag innan jag åkte hem. Sjukt trött och ont i hela kroppen efter träningen och all alkohol med såklart! Köpte hem lite gott och hade lite bakishäng med Emmi på kvällen. Vi såg Mama. Väldigt konstig film enligt mig. Fattar inte varför dom nya skräckfilmerna måste ha så dåliga slut? Vågade inte somna sen så lite effekt hade den i alla fall. 
 
Nu har jag laddat ner tarzan och tänkte kolla på den. Men först ett besök i duschen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious