EGENTID

  2013-05-19 / 20:47:31 / Vardag /
Har under en lång tid kännt att 24 timmar på ett dygn är alldeles för lite för att hinna med jobb, hålla ordning, va med vänner och pojkvän, hinna säga mer än hej hejdå och godnatt till min familj och någonstans ha tid för bara en själv. Egentid är något som jag har prioretera bort den senaste tiden. Det hinns helt enkelt inte med. Visst det handlar om att prioritera men jag har väldigt svårt att sätta mig själv före dom jag älskar. Men just nu skulle det va så skönt att bara åka iväg ett par dagar. Samla ny energi, kunna sakna och säga borta bra men hemma bäst. 
 
Nu: Bojkotta ishockeyn och se ett gammalt hederligt beck avsnitt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious