SPONTAN LÖRDAG, DEL 1

  2013-06-30 / 19:09:00 / Helg /
Klockan var elva på fredagkvällen när vi fick för oss att vi skulle åka till Ullared. Vi ville va på plats när dom öppnade för att slippa den värsta folkmassan. Så då var det bara att ställa klockan på halv 3. Tror inte jag fick mer än en halvtimmes sömn den natten/morgonen. Har tjatat om att jag vill dit flera gånger men det har aldrig blivit av. Men nu har jag tagit min ullareds oskuld. Hade inte så jättemycket pengar att röra mig med men fick ihop lite smått i alla fall. Tyvärr blev jag riktigt besviken på kläderna. Fanns inte så jättemycket som föll mig i smaken och hittade jag något som jag ville ha så fanns det inte i min storlek. Men det ska tydligen varirera från gång till gång så det kanske finns mer nästa gång jag åker dit. För fler besök blir det garanterat! Tänkte visa vad jag fick med mig imorgon för jag glömde lite grejer hos Antonio. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious