SECOND HAND

  2013-06-16 / 17:55:25 / Shopping /
Jo mina vänner jag har fyndat IGEN! Även fast jag sagt inget mer i klädesväg denna sommar så kunde jag inte låta bli. Hur svårt ska det vara? Ärligt talat. Nej men på secondhand handlar man billigt, unikt och för en bra sak.   Dom stickade tröjorna är helt oanvända och dom andra två är bara använda någon enstaka gång med tanke på kvalitén. Jag är ju trots allt rätt kräsen och skulle aldrig köpa något som ser superanvänt ut. Så självklart för att va på den säkra sidan så är dom tvättade, nogrannt! Såg att man kunde köpa begangnade underkläder på det stället jag var på och där snackar vi kräkreflex på mig. Som ni märker så har jag har lite delade åsikter om det här. 
Brukar ni handla på second hand? Varför/Varför inte i så fall?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious