PICS

  2013-06-24 / 12:49:11 / Från min Canon /
Fick lite fotosug i morse så ställde upp stativet och sminka mig lite snabbt. Lite smått sur på mig själv att jag inte gör det här oftare. Blir ju så mycket finare bilder med systemkameran. Men det är nog bäst att jag inte lovar något men det kanske dyker upp fler. Nu ska jag göra mig lite mat och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Borde egentligen sätta mig med mitt cv och söka jobb men det får vänta tills senare för det ser ut som att solen kanske tittar fram. 
 
 


ELIN

Gud vad söt du är! :) älskar ditt hår btw!!!!! SJUKTFINT!!!!!

Fastnade för din blogg, du kan här med räkna med mig som en utav dina läsare, hihi :D

Svar: Till att börja med så vill jag säga tack. Tack så jättemycket för dina komplimanger bli super glad! Va kul att du gillar min blogg! :)
Sen vill jag passa på och säga hur fin du är!!!! :*
jwinberg.webblogg.se

2013-06-28 @ 15:57:58
URL: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious