MR BOMBASTIC

  2013-06-16 / 23:40:00 / Helg /
1. Festa sig lite
2. Oves Rosé
3. Fina Cheester
4. Hundmys
5. Tacos ♥
6. Mys med min goding ♥
 
Och en video som ni får ta med en nypa salt. Dööööör! 
 
Åh ni anar inte hur trött jag är ikväll. Igår var vi hos Alex och festa lite. Lika roligt som alltid och någon gång efter klockan 4 bestämde vi (Jag & Emmi) oss för att hem till Åby. Har nog aldrig uppskattat min säng lika mycket som imorse. Så idag har jag knappt orkat lyfta ett finger men det är okej på söndagar och efter en fullspäckad vecka så är det ju inte konstigt om man är lite trött. Hunnit med småland, 50-årsfest, student, fest och kvalitétstid med min älskling. Så nu jäklar ska jag belöna mig själv med en ordentlig sovmorgon imorgon. Godnatt allihopa! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious