LEDIGA SOMMARDAGAR

  2013-06-13 / 10:37:00 / Vardag /
Hej finisar nu är jag tillbaka igen efter två dagars ledighet. Åkte till mormor och morfar som jag alltid gör när jag vill komma bort från min egen vardag. Har haft det underbart bra. Solen har skinit så jag har blivit lite brunare, jag har ätit god mat tills jag storknat, rört på mig en hel del och gjort något jag inte får göra. Hihi. Fick åka hem en dag tidigare än vad som var planerat men det blir nog fler besök i sommar så det gör inte så mycket. Idag regnar det. Usch! Och jag har massor att göra för ikväll ska jag på 50-års fest! Hoppas ni får en trevlig regnig dag så skriver jag lite senare igen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious