JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK

  2013-06-28 / 15:38:12 / Vardag /
 
Här är lite bilder från dagarna som gått. Nästan så jag har glömt bort att jag har en blogg. Men det gör ju inget när man har vissa grabbar som håller igång statistiken! ;) Hela grejen med att blogga känns jättetöntig när dom retas med mig haha. Aja jag tycker ju att det är minst lika töntigt att köra harrypotterliknande spel hela nätterna. För övrigt sitter jag just nu och tjurar och är avundsjuk på Emmi och grabbarna som är på bråvalla. Ångrar som fan att jag inte hängde med. Men man har ju val här i livet och den här gången valde jag fel. Så äre. Som tur är ska jag inte sitta inne o ruttna ikväll utan jag ska rakt över gatan och umgås med mina högstadietjejer Johanna, Emma och Carolina. Vi ska grilla, bara mysa och förmodligen babbla en hel del om jag känner oss rätt. Vi ses ju inte så ofta längre tyvärr men alltid lika roligt när man väl ses för då finns det alltid så mycket att prata om. Ska ladda batterierna till kamera nu så jag kan ha med den ikväll. Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious