BRÅVALLA

  2013-06-30 / 20:16:20 / Helg /
Inte nog med att det blev en spontantripp med mina flickor. Fick ett sms från min älskling när vi var halvägs till Ullared. Då hade han köpt en bråvallabiljett till mig !?! Fyfan vad glad jag blev! Så det var bara att kasta sig iväg direkt efter Ullared. Missade tyvärr dom artister som jag ville se. Kom precis när The Sounds hade spelat klart så det blev en lång väntan på Avici i regn, lera, bajamajor och fulla och dräggiga människor så jag hann bli på lite dåligt humör. Och så blev jag arg på mig själv för att jag var på dåligt humör men det gick inte rikitgt att styra med tanke på att jag hade en halvtimmes sömn och en heldag på Ullared i bagaget. När Avici skulle spela var det så sjukt mycket folk (fulla idioter) så jag klarade inte av att stå så långt fram fick lite smått panik så Antonio fick hålla om mig hela tiden och springa efter mig när jag inte palla trycket mer, haha. Fick se Avici en stund i alla fall och bli omhållen av världens bästa med världens bästa tålamod så det slår allt! ♥ Har bestämt mig för att gå nästa år och då kan man ju hoppas på ännu bättre artister och band och en mer taggad Julia! 


Louisefoto

Så fin du e

Svar: Tack så jättemycket, du är jättefin du med!!!
jwinberg.webblogg.se

2013-07-01 @ 17:44:58
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious