SÄG HEJ TILL MITT NYA JOBB

  2013-07-16 / 11:55:22 / Vardag /
Sen sist jag skrev så har jag lärt mig att dricka bubbelvatten men bara bonaqua än så länge och idag var jag på min nya blivande arbetsplats. Alltså ni anar inte hur sjukt glad jag är just nu! Vecka 31 börjar jag jobba extra på Granngården! Jag som har gått och varit jätteorolig för hur allt ska gå ihop sig i höst. Nu känns det verkligen som att en stor fet klump lyfte från mina axlar. Så skönt att äntligen få hamna på ett "riktigt" jobb med rätt lön och där jag dessutom får gå omkring bland häst och husdjursgrejer. Rena lyxen för mig. 


Louisefoto

Sv. Ja kände att ja va tvungen och följa din blogg när ja hade kikat in den ett tag. Roligt om du vill följa min blogg med. :)

2013-07-16 @ 12:14:18
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Susan

Då ses vi där någon gång då :P
Vi köper hundmaten där ^^

2013-07-16 @ 16:39:13
tessan

Grattis va kul gumman!! :D :*

2013-07-17 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious