PRETTY LITTLE LIARS

  2013-07-25 / 22:34:01 / Musik/Film /
 
Nu har jag (väldigt efter) börjat kolla på Pretty little liars. Började se säsong 1 igår och har snart betat igenom hela säsongen. Vad jag har sett än så länge så är den mycket bättre än mina förväntningar så nu vet ni vad jag gör när jag har lite tid över. 
 
Igår spenderade jag kvällen hos Antonio. Blev en massa mys och lite hämtpizza sådär mitt i veckan vilket uppskattades av mig som inte har varit på topp dom senaste dagarna. Idag träffade jag Julia och Emmi över en lunch på och nu sitter jag hos pappa och ska fortsätta nörda PLL. Hoppas ni har haft en fin dag och godnatt på er! 
 
 
 
 
 


Irini Vanessa Argiri

Har precis kollat klart på Gossip Girl, kommer börja nörda PLL nu haha, fin blogg du har!

Svar: Du kommer inte bli besviken! :) Tack så jättemycket, du också!
jwinberg.webblogg.se

2013-07-26 @ 11:49:28
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious