MÖSSA

  2013-07-31 / 20:46:47 / Shopping /
Satt och kollade på mössor för någon vecka sen (när det var som allra varmast) och så hitta jag den här godingen på bikboks hemsida. Men när jag skulle beställa den någon dag senare så var den slutsåld. Helt sjukt! Tänkte att aja jag kollar väl i butiken då men ni vet ju hur det brukar vara om något inte ens finns kvar på hemsidan då brukar det inte vara så troligt att det man vill ha finns i butik. Men så hade tydligen Emmi bättre syn än mig för där hängde den i ett litet hörn. Jag tog den näst sista. Snacka om tur! 
 
Kom hem från stan för en stund sen. Tog en fika med Emmi & Jonna i det här pissvädret, myspys. Och nu ska jag ladda upp inför min andra jobbdag och det gör man på bästa sätt med några avsnitt av pretty little liars. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious