JOBBA

  2013-07-30 / 09:51:29 / Vardag /
Idag är det min första dag på mitt nya jobb. Det ska bli så kul och jag har verkligen längtat efter riktigt jobb på en seriös arbetsplats. Jag är supertaggad men ganska nervös samtigt. Ni vet när allt är nytt och man känner sig som en liten nybörjare och svans efter kollegorna. Men jag hoppas att jag lär mig allt väldigt snabbt. Blev jätteglad när jag fick veta att jag kommer ha arbetskläder på mig som annars hade varit lite jobbig eftersom jag inte har något att ha på mig (host). Något som jag inte längtar efter däremot är MATLÅDAN. Något bland det värsta jag vet :( Rester som är uppvärmda i en liten plastlåda. Men det är väl en vanesak antar jag och det börjar kanske bli dags för mig att laga mat lite oftare. Kan ju börja med att laga till mig själv. Första dagen kräver i alla fall god mat så jag lyxar till det med en kall somrig sallad i min matlåda. Jobbar 12.00-19.15 så om ni inte tittar in på mitt tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen så hörs vi helt enkelt efter jobbet. Ha en fin dag nu allihopa och håll tummarna för mig! 
 
 


LOUISEFOTO

Ha en fin första dag på jobbet :)

2013-07-30 @ 11:07:37
URL: http://louisefoto.spotlife.se
klara

så gott det ser ut, blir ju hungrig!

2013-08-03 @ 15:42:03
URL: http://klaraericssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious