HOME SWEET HOME

  2013-07-23 / 15:32:19 / Vardag /
Efter en lång bilresa med både broöppning och vägarbete i Sörping så var vi äntligen framme i Västervik. Klockan var runt halv fyra när vi kom dit och då hade vi bara fått i oss en fjuttig frukost så vi var DÖÖÖÖHUNGRIGA kan jag lova! Så vi stanna på en mysig liten Thairesturang och åt varsin tallrik med friterad kyckling. Gottit men inget som klår Spicy Hot hemma i Norrköping. Efter det gick vi en sväng i alla butiker. Jag köpte en blus/skjorta som jag har spanat på ett tag. Därefter styrde vi bilen mot Gamleby och ett besök hos mormor och morfar och som vanligt tog det längre tid en vad vi räknat med så vi var tillbaka i Sörping runt 11 på natten. Då var vi allt annat än pigga och hungriga. Nu är jag hemma igen och är inte riktigt på topp eller ja min mage vill inte vara på topp idag ska jag väl säga. Så nu är tanken att jag ska försöka varva ner lite. Vi får se hur det går. Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious