HÅLL UT

  2013-07-13 / 15:42:18 / Vardag /
 
Hej på er ! Ville titta in och säga hej. Nu är jag hemma igen efter några dagars "semester". Har varit hos mormor och morfar som jag alltid är hos när jag skriver att jag ska till Småland. Kom hem igår kväll runt 8 tiden och då hoppa jag direkt in i duschen och åkte vidare till stan. Blev ett stopp hos Julia som åker till Skåne i en vecka och sen vidare till trädgårn. Tänkte egentligen sätta mig ner nu och lägga upp lite bilder från dagarna som gått men det hinner jag inte nu för ikväll är jag bjuden på middag så det är nog dags för en dusch för min del nu. Jag har haft lite svårt att hålla mig sysselsatt dom här dagarna så jag har fotat en hel del och filmat lite också faktiskt. Så håll ut lite till så kommer jag tillbaka snart med bilder och kanske en film på hur jag har bott dom senaste dagarna. Vad sägs om det? Ha nu en riktigt superbra lördag alla där ute!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious