GODNATT

  2013-07-31 / 00:17:15 / Vardag /
Lovade er ju ett inlägg under dagen men trött som var så råka jag lägga det på fel dag, orkar inte med mig själv idag haha. Hade i alla fall en bra första dag på jobbet. Kände mig dock lite obekväm i rollen som förvirrad nybörjare. Har aldrig stått i kassan tidigare så jag var ganska nervös när jag fick köra igång direkt med det. Men man får väl inte vara för självkritisk efter första dagen. Men jag vill verkligen kunna allt nu nu nu och kunna svara på kunders frågetecken. Så jag får väl börja med att va det där frågetecknet och övning ska ju ge färdighet. Imorgon är jag ledig så jag ska väl se till att få ut lite vettigt av den dagen. Men nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng och något säger mig att jag kommer sova riktigt gott i natt. Puss & Godnatt. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious