GLASS I STORA LASS

  2013-07-08 / 14:52:58 / Vardag /
 
Vaknade vid halv ett och kände mig inte alls taggad på livet. Har drömt mardrömmar hela natten och dessutom haft svårt att andas. Tror det har med mitt slarv av allergimedicin att göra. Kändes som att jag lika gärna kunde fortsätta sova bort resten av dagen eftersom jag redan missat en halv dag i princip. Men mamma drog upp mig ur sängen och vi gick till den nya glasskiosken i Åby och köpte glass. Fick bli min frukost idag. Gick en sväng förbi stallet också o gosa med lite hästmular. Skönt att va igång nu i alla fall så jag åtminstone håller mig vaken. Tror inte det blir att göra något speciellt idag, bara ta det lugnt och bara va. Plötsligt händer det! Puss sålänge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious