DAGARNA SOM VARIT I BILD OCH TEXT

  2013-07-15 / 10:17:00 / Vardag /
Tisdag - Fredag: Har bara latat mig, solat och tagit det lugnt hemma hos mormor och morfar. Jag har blivit bjuden på god mat hos både mormor och mina kusiner. Mormor och jag passade även på att gå igenom fotoalbum från när jag och min lillebror var små. Alltid lika roligt att höra mormor berätta om allt man gjorde och sa då. 
 
Fredagkväll: Sa hejdå till Julia och gick vidare lite för många drinkar på trädgårn innan jag avsluta kvällen med max och lite fyllesnack med en riktigt fin vän. Sedan somnade jag i världens kanske skönaste 180 säng. 
 
LördagGick the walk of shame från Nyköpingsvägen till Åbymovägen. På eftermiddagen gick jag samma väg fast denna gång från Åbymovägen till Nyköpingsvägen och kände mig mycket piggare och fräschare. Vi gjorde en väldigt snabb och enkel middag (Lövbiff med rotfrukter och lite för mycket tsatsiki) som vi avnjöt i solen på uteplatsen. Lite senare fick sällskap av Antonio och Jimmy så vi tog fram lite vin och satt där ute tills vi blev uppätna av myggen. Då slängde vi oss i soffan istället och tittade på 3 filmer som vi inte såg klart någon av dom innan Jimmy åkte till jobbet. När det var dags att sova så passade jag på att sno Emmis stora säng igen men den här gången med sällskap så jag kände mig inte lika liten och ensam den natten. 
 
Söndag: Vaknade upp till riktigt typiskt söndagsväder. Så vi (A, E och jag) åkte in till stan och tittade lite innan vi skulle på bio. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious