MÅNDAG IGEN

  2013-08-26 / 10:44:58 / Vardag /
 
Gó och glá kexchoklad! Eller inte. Vaknade i morse och trodde det var lördag och ledigt. Lurad! 6-dagars jobb i sträck är det den här veckan. Lör-Tors. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och åka till jobbet sen. Ska ta en dag i taget så jag borde nog överleva. Behöver även lite mat så jag överlever på riktigt dom här dagarna så det blir en sväng förbi affären innan jobbet också. Färgade ju håret i helgen men det blev faktiskt ingen större skillnad mot det jag hade innan. Gick från en 10 till en 9. Blir så arg att jag aldrig blir av med dom vitblonda nyanserna. Vill ha en fin guld/koppar blond färg. Det ska fortfarande vara ljust men åt det guldigare hållet men det verkar inte som att det går att få till det snyggt. Behöver gå till någon som kan det där. Vet ni någon? Skriv skriv skriv. Bit i det sura äpplet och ha en superfin måndag allihopa! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious