EN AV FÅ BRA HÅRDAGAR

  2013-08-04 / 14:26:18 / Vardag /
Usch min uppdatering är verkligen sämst. Jobbet tar upp väldigt mycket av min tid just nu men det hoppas jag att ni förstår. Det är mycket att lära sig och jag har inte riktigt vant mig vid långa arbetspass, tidiga mornar och sena kvällar. Nästa vecka blir det att jobba, äta, sova och dö i princip. Men cash is king och jag trivs väldigt bra! Blir att äta lite hämtmat från Åby krog idag och sen åker jag till Antonio efter det. Nu vet ni i alla fall varför det kanske ekar tomt här ett tag. 
 
 
 


Louisefoto

Kul att höra att de går så bra med jobbet :)

Svar: Ja visst är det ! :)
jwinberg.webblogg.se

2013-08-04 @ 15:45:49
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious