COZY MODE

  2012-03-30 / 22:07:43 / VARDAGSBETRAKTELSER /



Nu har jag gått loss på weheartit igen! Dem här bilderna beskriver ganska exakt mitt fredagsmode. Jag är på världens myshumör, herregud! Känner mig väldigt liten och töntig om jag ska vara ärlig. Ensam och övergiven på en fredag, haha. Tur då att jag är så himla trött och kommer nog slockna inom den närmaste timmen.

Imorgon blir det troligtvis utgång. Har inte varit ute och festat "på riktigt" på kanske två månader, inte haft någon lust helt enkelt. Känner mig inte så jättetaggad nu heller men jag brukar kunna lätta på stämningen både för mig själv och alla andra. Men en dag i taget som jag brukar säga.

Ska fixa ett nytt minneskort såfort jag kan! Då blir det bilder kan jag lova! :) Nu säger jag godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious