5 SANNINGAR

  2012-03-17 / 22:36:54 / /


* Det finns en känsla som gör att jag får myror i benen och vill sjunka igenom jorden och det är när: En person som man är arg/ledsen på (fast man innerst inne tycker om) får en att skratta. Jag menar kom igen hur löjlig känner man sig inte som står där och kämpar med att hålla tillbaka leendet på läpparna och skrattet i magen. Så kämpar man med hela ansiktet för att man fortfarande ska se sur ut. Inte okej någonstans, haha!

* Jag hatar att köpa smink för jag tycker det är dyrt och jag är inte direkt världsbäst på att sminka och smink överlag, ändå köper jag det och använder det. Gillar att känna mig fin någon gång ibland. På helgerna blir det bäst. Likadant när det gäller hår. Jag vet hur man ska ta hand om det men när det kommer till styling så skulle jag helst överlåta det till någon annan. Så på vardagarna blir det morgonfrilla eller toffs. Dels för att jag är lite lat och känner mig ändå äcklig och ofräsch efter bara några timmar i skolan så då känns det lite bättre att vara "ful" hela dagen och jag får inte direkt några tvångstankar om jag inte är superfixad till skolan.

* Kräftor har blivit min last den senaste tiden, det är så jäkla gott. Skulle nästan kunna byta ut det mot godis!

* Jag har blivit beroende av bodybutter! Känner mig torr och naken utan det.

* Jag har en tendens att tänka på alla andras bästa istället för mitt eget. Det händer att jag hatar mig själv för det eftersom många inte ens är värda den tiden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious