MIN DAG

  2012-03-28 / 20:27:04 / VARDAGSBETRAKTELSER /
- Fick sova alldeles för lite i natt, så jag gick till skolan i "pyjamas".
- Kunde ha sovit vidare eftersom vi inte hade någon lärare på morgonen och det var min enda lektion. Surt!
- For iväg till carlings på maxi för att få tag i fribiljetter till lördag. Fanns det några? Nej varför skulle det göra det?
- Däckade i soffan i någon timme eller två.
- Efter det plugg i tre timmar (hade studenten i tankarna)
- Behövde tröst av någon med fyra ben och hovar istället för fötter så istället för träning blev det stallet en stund.
- Lyckades sist men inte minst ha sönder mitt minneskort till systemkameran ( jag som skulle fota imorgon!!"!#") så nu får ni va utan nya bilder i några dagar.
Det var väl det jag hade på lilla hjärtat idag. Ska bli bättre uppdatering här när jag kan fota igen, har nämligen några ideér som jag har ruvat på ett tag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious