Någon ni känner igen?

  2012-06-03 / 18:25:46 / WEEKEND /
Hittade den här gamla bilden när jag rensade datorn förut. Lill fröken oskyldig skulle jag nog vilja kalla mitt konstverk.
Har fått i mig en tablett som ska hjälpa mot den förbannade hostan. Somnade på fyra röda med magont så lite inverkan har den allt ! Hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med mina två veckors sambos. Vi bestämde matschema, fyllde på partylistan och jag kunde ju inte låta bli att dansa runt som ett mongo. Of course!
Ska snart iväg en kort sväng till maxi med pappsen. Behöver fylla på med lite småsaker som kommer gå åt under veckan. Önskar att jag var kille just nu faktiskt och slippa alla produkter hit och dit ;) Blir att lägga sig tidigt ikväll så jag orkar med skolan en stund imorgon. Ska göra lite ärenden imorgon med och sen vila så mycket jag bra kan! Vill bli frisk nu !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious