JUST A SMALLTOWN GIRL, LIVING IN A LONLEY WORLD

  2012-07-09 / 18:07:00 / /
Var ett tag sen jag bara skrev av mig så kände att det var dags nu. Det känns helt sjukt att det snart är en månad sen som jag tog studenten. Allt gick så himla fort, speciellt studentdagen. Men tiden går ju alltid fortare när man har roligt i ju för sig. Känns som tiden och livet står stilla för tillfället och ändå stressar jag som bara den. Vill ha fullspäckade dagar fyllda med jobb, vänner och träning. Så man kan uppskatta dom här lediga dagarna utan att känna sig ensam, uttråkad och pank. I ju för sig är jag lite halvt igång med träningen, men det är fyller inte ut en hel dag direkt. Och jag är inte i det stadiet då träningen är rolig. Snarare tvärtom. Jobb går väl sådär. Inget som trillar in just nu i alla fall. Nae usch jag känner mig verkligen inte som en student, snarare en pensionär. Visst finns det massor med saker jag kan hitta på men dra till stranden själv, shoppa själv, träna själv, ha filmkväll när vädret suger själv. Nae det lockar inte mig! Det blir väl bättre men har slutat ha förväntningar på mig själv, andra och livet i övrigt. Då blir man i alla fall inte besviken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious