2011 har blivit 2012.

  2012-01-04 / 17:18:49 / /
2011 var nog min längsta berg&dalbana kan man säga. Vintern var lång och kall, men det gjorde inte så mycket för jag hade underbara personer runt omkring mig. Det blev en hel del filmkvällar, tjejkvällar, myskvällar, inte så många utekvällar. Men det var nog med handen på hjärtat min bästa period och jag ångrar att jag inte tog vara på den tiden jag fick. Ångrar att jag inte tog vara på dig.
Våren kom och gick lika fort. Blev rätt kämpigt i skolan med massor med inlämningsuppgifter. Sommaren började bra men det förändrades väldigt fort. Gick in i mig själv. Var för det mesta med mig själv, eller med familjen. Åkte ut till Kimstad och hälsade på min ponny och ville stanna där föralltid. Var även hos mormor och morfar väldigt mycket, vi åkte till Öland och hade kräftskiva hemma i Gamleby. Regnade sjukt mycket hela sommaren och jag trodde jag skulle dö när det åskade som värst! Augustifesten kom och har för mig att vi festade i längenheten. Kände lyckorus igen!
Sen kom hösten och vips fyllde man 18!. Sen kom den perioden då jag själv tycker att jag förändrades väldigt mycket och det var faktiskt när praktiken drog igång. Min bästa praktikplats någonsin. Fick upp mitt intresse för foto igen och lärde mig mer på dem veckorna än ett helt år i skolan. Fick även bättre självförtroende.
Jag har gråtit i floder, skrattat tills jag har fått kramp i magen. Dansat sönder min kropp så jag knappt har kunnat stå dagen efter. Varit svag, men också blivit starkare än någonsin. Varit en dålig vän, men också gett mer än vad jag har fått tillbaka. Tror att jag har fått bättre självkänsla också och jag har även lärt mig att uppskatta det lilla i livet och ändrat sätt att se på saker och ting.
Nu får vi hoppas att 2012 kan ge mig lite tur!


sofie

<3 min fina vän. 2012 ska bli ett bra år!

2012-01-06 @ 04:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious