GOD MORGON

  2012-08-06 / 13:56:20 / /
 
Inte världens bästa start på morgonen kanske. Först väcks jag av mamma som går upp klockan 6, sedan en jamande kisse som sitter utanför mitt fönster, efter det kommer grannarna från helvetet och förde ett jäkla liv som alltid. Lyckades somna om men vaknade efter en timme av att en harkrank flaxar mig i örat. Lyckades somna om ännu en gång men då var det dags att klippa gräset utanför. Önskar verkligen att jag inte var så lättväckt. 
 
Men jag fick precis ett jobberbjudande inget dåligt heller om man säger så. Problemet är att det ligger i Kalmar. Eller ja något problem är det egentligen inte då jag inte behöver stå för några kostnader. Frågan är ju bara om jag är redo att lämna allt jag har här hemma....
'
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious