FREDAGSTANKAR

  2012-04-27 / 20:59:02 / DIREKT FRÅN HJÄRTAT /
Behövde lite pepp så jag kollade igenom lite bilder som jag tog i vintras. Behöver energi så jag orkar ta tag i saker. Har tänkt mycket den här veckan när jag bara har suttit inne och pluggat som en häst hela dagarna. Man skjuter upp allt tills man inte har någor annat val än att ta tag i skiten och då är det redan försent. Och då syftar jag inte bara på plugget...hur många grejer skjuter inte jag upp ? ALLT! Jag vill ha roligt, göra roliga saker med mina människor. Jag vill inte ha bråk, jag vill inte göra någon illa och jag vill deffenitivt inte få någon att tro att jag inte bryr mig om den. För det gör jag jag. Jag bryr mig massor. Men ibland är det lättare att låta saker va än att ta tag i dem. Men samtidigt vet jag att det finns mycket som skulle kunna lösa sig och bli bättre om jag bara tog tag i det. Inte bara för min egen skull. Men så finns den där lille räddslan som säger att det mycket väl kan gå käpprätt åt helvete också. Ja ni det är inte lätt när det är svårt, så det bästa är väl att fortsätta vara positiv så mycket man kan! Nu blir det mys framför en bra film, ha de gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious