DRÖMMER

  2012-04-15 / 22:10:31 / WEEKEND /

Hoppas ni har haft en toppenbra helg, det har i alla fall jag haft. Det blev utgång igår eftersom Emmi precis har fyllt år. Dansade fötterna av oss och sedan drog vi alla åt olika håll. Jag somnade i världens mysigaste famn. Men en rolig och lyckad kväll får kroppen betala dagen efter. Då är det inte lika roligt längre så det blir nog ingen alkohol för min del en lång tid framöver, hehe.

Orkade konstigt nog att sätta mig med naturkunskapsprövningen och ta en promenad förut. Och nu har jag gottat mig med lite grönsaker och dipp till ponnyakuten. Den här veckan lär bli riktigt jobbig med massa massa plugg och jag har lovat mig själv att bita ihop och att jag inte ska klaga här. Det är ju trots allt bara 2 ynka månader kvar tills jag slipper plågas med mitt dåliga gymnasieval.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious