Things you didn't know.

  2011-11-29 / 23:15:56 / /
* Jag älskar citat. Vilket ni förmodligen har märkt, blir glad av dem på nått vis :)


* Jag har förbannat bra minne. Kommer ihåg saker som ingen annan kommer ihåg. Hade ju dock varit nice om man kunde komma ihåg inlärningar i skolan också, haha. 


* Jag blir svartis när jag ser tjejer med långt fint hår, det är orättvist.


* Jag har aldrig satt min fot utomlands, seriöst alltså. Nått jag verkligen vill göra dock, typ nu!


* Tycker att min lilla bitchiga ponny ska komma hem igen, saknar henne. Men tänker inte vara egoistisk för hon har det mycket bättre där hon är nu.


* Jag har svårt att öppna mig. Det tar lite tid att lära känna mig, men ingen har ju tid right? :)


* Det värsta jag vet är människor som bestämmer sig för att tycka illa om en person som dem inte ens känner, tycker det är så irriterande löjligt.


* Jag har otur i stort sätt allt, life is a bitch som man säger.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious