NYA HÅRFÄRGEN!

  2013-09-08 / 20:37:30 / Hår /
Hej godingar! Häromdagen sprang jag till kicks efter jobbet och chansade på en intensivtoning och idag blev det äntligen färgat. Snacka om att jag var rädd att bli rödhårig under verkningstiden. Haha men det vart superbra och jag är så jäkla nöjd. Precis som jag ville ha det! Tack för hjälpen Emmi! :) 
 
Imorgon är det en ny vecka igen och jag ska jobba! Ovanligt? Nej precis som vanligt. Har fått en extra ledig dag den här veckan bara annars blir den lika köttig som den förra och helgjobb på det också. Ska ladda upp batterierna till en film med lite gott nu. Hoppas ni har haft en fin helg och så får ni ha en bra start på veckan! 
 


Louisefoto

Så fint de blev :)

2013-09-08 @ 21:28:52
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious