NYA BLOGGEN

  2013-09-22 / 15:52:00 / Vardag /
KLICKA PÅ BILDEN MED ADRESSEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG
Då har jag ännu en gång bestämt mig för att flytta till devote. Känns som en bättre sida att blogga på eftersom jag inte bara bloggar för mig själv längre utan även ni som läser. På devote är det lättare att nå ut till flera och man får mycket bättre respons på det man göra. Och enda anledningen till att jag har haft blogg.se nu är bara för att jag ville ha bättre designmöjligheter. Ni kommer nog inte märka så stor skillnad på just designen då den är identisk med den jag har här. Ska byta header inom kort och justera lite småsaker. Men annars hittar ni mig där nu mera. Självklart kommer mina andra två bloggar finnas kvar om man vill gå tillbaka och läsa men jag kommer inte uppdatera något här. Hoppas ni är med mig! :) 


Isak

Snygg sida kolla in min//Isak

2013-10-12 @ 14:01:57
URL: http://monexte.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious