MONDAY

  2013-09-09 / 21:27:32 / Vardag /
Halloj! Idag har det varit en rikitgt seg dag på jobbet. Verkar som dom allra flesta redan har gjort av med sina löner? 10 timmar i kassan en sån dag kan inte bli mycket tråkigare. Men som tur var hade jag Frida att prata med och då blir det så mycket roligare. Imorgon och på onsdag är jag ledig. Så imorgon har jag bokat en tid hos frissan för lite klippning. Ska bli skönt att bli av med lite slitna toppar. Har även lite småärenden att göra och så ska väskan packas och flyttas till mamma och efter det blir det förhoppningsvis bio med min pojk. Ja mina lediga dagar blir oftast inte så slappa och lediga men det gör absolut ingenting! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious