MILEY DÅ & NU

  2013-09-10 / 10:31:00 / Musik/Film /
Från det här: 
 
 
Till det här: 
 
 
Bara jag som INTE gillar Mileys extreme make-over? Har alltid älskat henne. Lite pojkaktig men fortfarande tjejig. Men nu tycker jag att hon har spårat ut totallt. Inte bara för att hon klippte av sitt långa vackra hår utan mest av allt för att hon trotsar allt och alla som fortfarande ser henne som Hannah Montana och blivit någon helt annan. En av mina förebilder faktiskt men nu? Nej tack. Förändrats till det sämre helt klart men hennes låtar är fortfarande bra. Det enda som är bra skulle jag säga. 


Sanna

Håller med dig faktiskt! Tycker det är synd att hon ska klä av sig och försöka göra sig till hela tiden nu för tiden i stället för att bara göra sin grej med kläderna på, då hon är duktig ändå.

2013-09-10 @ 13:13:06
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious