LÄNGTAN EFTER NÅTT EGET

  2013-09-11 / 22:43:26 / Personligt /
Har aldrig känt en så stor längtan efter att flytta hemifrån och ha mitt egna lilla place som nu. Känns inte som att jag har något kvar i den här hålan och som pricken över i:et så är det svårt att ta sig till och från den. Har ett jobb, pojkvän och dom flesta mina vänner i stan. Okej jobbet ligger i mitten men det är tusen gånger lättare att ta sig dit från stan så fördelarna överväger ju såklart! Shit vad det skulle underlätta för mig och vad mycket mindre jag skulle stressa!  Jag jobbar mycket och det är jag såklart så glad över och jag trivs så jäkla bra men det skulle som sagt bli lite lättare om jag slapp att åka så himla mycket fram och tillbaka. Så nu blir det o börja spara så man kan komma härifrån så fort som möjligt. 
 
Blev en hel del babbel med tjejerna idag så tiden rann bara iväg. Så skönt att bara kunna prata om allt och ingenting. Allt det fina och fula med livet. Så skönt att ha så bra människor omkring sig när man har det lite jobbigt. Känner mig väldigt stressad just nu och att tiden inte riktigt räcker till för allt jag vill men det är bara att bita ihop och hoppas på att det blir bättre snart. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious