I WANNA WAKE UP WITH YOU NEXT TO ME

  2013-06-02 / 20:02:09 / Vardag /
Då börjar även den här helgen lida mot sitt slut och det har gått en vecka sen jag blev arbetslös. Vet inte riktigt varför det inte har sjunkit in än. Känns mer som att jag har tagit ut semester och att jag ska tillbaka dit om ett par veckor. Försöker i alla fall hålla mig sysselsatt hela tiden så jag inte blir sängliggandes.Tyvärr pendlar ju vädret hela tiden så ibland blir det ju sånna dagar också. 
 
Hoppas det blir några dagar med fint väder nu i veckan i alla fall så man kan ligga och pressa. För det har jag ju faktiskt tid med! Nu ska jag ta en väl behövlig dusch och sen se lite film. Puss på er finisar! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious