MY DAY

  2012-02-14 / 22:34:00 / /
Synd att man inte orkar en enda ruta, men gulligt av mamma. Blev förvånad faktiskt...mamma gillar inte godis och sånt. Det finns inte en enda godisbit i skafferiet när man kommer hem om dagarna och behöver socker, hoppas ni lider med mig, haha. Det här är nog första året som jag inte känner deppmode över den här dagen. Jag menar det är ganska överskattat att tycka synd om sig själv på en dag som är överskattad. Meningen är ju att man ska bli förvånad, tror inte man blir det om man är i ett förhållande. Det är ju något man förväntar sig.
Tror dem allra flesta gör det, speciellt vi tjejer.
Jag spenderade i alla fall den här dagen hos familjen Schmidt, har för mig att jag gjorde det förra året med? Kanske blir en tradition då. Imorgon slutar jag vid halv tolv och sen börjar mitt lov. Hur underbart är inte det !? Nu ska jag se sista avsnittet av Paradise Hotel Norge, spännande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious